Usch vad mycket det känns som jag har nu. Massor med plugg, och så vill jag samtidigt pimpa upp min blogg med en helt ny design.

Men varför inte prata lite om mitt plugg först? I morgon har jag prov i religonskunskap A om kristendomen, så jag har verkligen pluggat som en dåre för att jag ska fixa ett skitbra betyg i morgon. Men jag blir inte ledig efter provet heller. Då är det matten som jag ska börja plugga på. För nästa vecka är det prov i matematik C. Och som det känner nu, så kommer det nog gå bra. Men ska inte fokusera så mycket på matten, utan det ska vara mer på religonskunskapen.

Men nu över till något helt annat. Den här designen jag har nu är väldigt simpel, ful och tråkig. Och jag känner att jag måste fixa en fräshare design, som har lite mer klass och ser lite mer proffsigare ut och min flickvän lyckades faktiskt fixa en jäkligt snygg design, så det gjorde att jag själv blev lite sugen på att fixa min design. Ni kan se hennes design på http://litenstorflicka.blogg.se. Jag har börjat skissa lite på en design, men det lär ta ett tag till innan den dyker upp då jag måste fokusera mer på proven som kommer nu. Men ni får ett litet smakprov här nedan ;)

Nu ska jag ta och snabbläsa lite i religonkunskapsboken innan idol börjar igen. Ni måste hålla med om att Erik äger va? Han har skitnajs röst!

Ha en fortsatt trevlig kväll!