Wtf är allt jag kan säga. Jag trodde jag såg fel, men det gjorde jag fasen inte. Jag har haft typ mellan 30-40 besökare varje dag även om jag varit inaktiv med min blogg i en hel vecka. Fett coolt!


Varför jag har varit inaktiv finns det faktiskt en orsak till, nästan. Mellan Söndag och Onsdag har jag umgåtts med min flickvän hela dom dagarna. Hon sov över hos mig från söndag till tisdag, sen far vi hem till henne och jag sov där till onsdagen. Jag har faktiskt även lite bilder från dom dagarna. :)

Andra dagen, måndagen, då Linnea var här så drog vi ner till stan för att äta på den goda thailändska restaurangen - Chili Thai. Tog en liten bild på maträtten, eller det jag hade kvar efter att ätit en hel del.



Den första bilden är på ett spel. Det var då vi hade småkul med lite tjejspel, hööhöh.

Resten av bilderna som ni ser här nedanför är bara flumbilder ;)

Vi satt och spelade tjejspel Linnea tog bild på sig själv Linnea och jag i fjortisposé.. Eller jag iaf xD

Jag lekte lite med mobilen sedan och lyckades få en hel bild på ena halvan av Linneas rum.