Usch vilken dag jag har haft idag. Jag tog ju det här vaccinet igår och började få biverkningar senare på kvällen. Kunde inte sova något alls då det gjorde så jäkla ont i armen. Och bättre var det inte heller på morgonen. Fick skita i skolan då jag inte kunde lyfta upp armen, därmed kunde jag inte få på mig linserna (och jag hatar verkligen glasögon). Dessutom var det vänsterhanden också, och jag är ju vänsterhänt.

Många frågade mig varför jag inte tog vaccinet i högerarmen istället. Men så blev det inte. Kontrollanten vi som släppte in fem åt gången sa att man skulle ta av sig jackan och förbereda sin vänstra arm. Sedan var det bara att sätta sig när det var sin tur, få sprutan och sedan gå därifrån.

Men nu börjar det bli lite bättre i alla fall. Har fått i mig lite alvedon, så nu har jag mindre ont i allafall. Få se hur det blir i morgon. Tur att man inte är sjuk länge. Om en vecka är det ju Dreamhack. :)