Får blir ett supersent blogginlägg ikväll också. Har nämligen varit upptagen med annat nästan hela dagen.

Vi var nere i teknikbutiken Expert för att köpa nytt kylskåp och frys. Jag blev tvungen följa med för att se till så att pappa tog den rätta färgen som mamma ville ha då mamma var och jobbade så hon kunde inte se till så han tog rätt. Hon ville ha en silver-grå färg på kylskåpet och frysen.

Jag har aldrig varit i hela den stora butiken utan bara vid ena sidan där det fanns data-skärmar då jag skulle köpa en ny skärm till datorn. Gick och snokade längst bak i butiken och hittade alla tv-apparater. Shit vad många TV dom hade i butiken. Men det var ju inte det jag skulle kolla efter sen utan det var kyl och frys.

Fanns även vid den delen väldigt många frys och kylskåp att välja mellan. Men vi hittade den färgen mamma var ute efter och den modellen så måtten och det stämde efter hur det såg ut hemma. Ungefär 16000 kr tror jag det kostade, märket Samsung. Väldigt snygga kylskåp.

Bilder


Nästan alla TV-skärmar jag fick syn på.

 

Kylskåpen och frysen. Lilla Lucas blev med på  bilden och så ser man Cassandra lite längre bort.

 

Slutresultatet efter vi satt upp och installerat kylskåpet och frysen. :)