Woho, nu har man äntligen lyckats få tag på en voddler-invit. Har ju dock redan testat voddler en gång tidigare, men nu har man ett helt eget konto som man kan styra över. Tråkigt nog så såg jag att de hade lagt in nya filmer som kommit ut detta året och som kostar 5 kr. Men när jag läste nyhetsbrevet på voddles hemsida så skulle betalningen försvinna på söndag. Får hoppas att det stämmer.

Något annat dåligt är att ljudet inte fungerar nu när jag ska se på filmer. Det fungerar under reklamen, men när själva filmen börjar så finns det inget ljud. Märkligt då ljudet fungerade på en annans konto då jag fick testa. Men det var ju ett tag sen jag testade, kanske har med uppdateringen i clienten att göra som gör att ljudet inte fungerar längre. Har i allafall skrivit i voddles forum, så hoppas få hjälp snart.