Uppdaterade programvaran i min mobil nyss, innan uppdateringen började bad så skulle jag ta säkerhetskopia på allt i mobilen. Och när den frågar om jag vill ta säkerhetskopia så är det självklart att man tror att de tar precis ALLT.

Jag uppdaterar telefonen och den säger sedan att man ska ta ut telefonen från USB-sladden, ta ut och in batteriet och sedan starta mobilen igen. Kopplar man sedan USB-sladden till mobilen igen så kommer den automatiskt föra över säkerhetskopian till mobilen igen. Den gjorde det, men det ända som kopierades var bilder, filmer, spel, musik och teman. Då hade den inte tagit backup på mina kontakter.

Så nu har jag inga kontakter kvar, får börja leta efter de nummer jag hade innan igen. Och det är svårt, de ända nummer jag lyckats få tag på än så länge är min familj, min flickväns och en kompis. Men det fattas fortfarande typ 6-7 nummer xD