Typiskt mig. Hade lite problem med ljudet på voddler tidigare idag, så för runt en timme sen tänkte jag testa och se om det funkar när jag ändrade från digitalt till analogt, innan jag börja skriva om mitt problem i voddlers forum. Men då fastnade jag i filmen istället.

Jag gillar ju komedi väldigt mycket, så gick in i den kategorin och valde en film som jag tyckte såg bra ut. Det fick bli "It's a boy girl thing". Filmen handlar om en flicka som var en nörd, en plugghäst och en kille som älskar amerikans fotboll. De går i samma klass, bor grannar med varandra och de bråkar med varandra hela tiden.

En dag ska de på studieresa med sin klass, de åker till något museum och när de delas in i grupperna blir den här killen och tjejen tvungen att va med varandra. De börja bråka direkt och någon trollkarstaty från mexiko förtrollar dom så de byter kroppar med varandra under natten.

Eftersom de har helt olika personligheter så får de också nya tuffa utmaningar. De lär sig även nya spännande saker. Det slutar med att de blir kära i varandra tillslut.

Jag skulle ge den här filmen 10/10, för den var så jävla bra. Därför fastnade jag i den. xD